maanantai 29. helmikuuta 2016

5 Make Up Products I Couldn't Live Without

Meillä kaikilla on varmasti kauneustuotteita joita die hard fanitamme ja emme pystyisi elämään ilman. Syystä tai toisesta niistä on tullut meille merkittäviä ja sydän saattaa jättää lyönnin välistä, jos joku tuotteista ei löydy. Mä pystyisin kyllä oikeasti luopumaan kaikista muista meikeistä jos mun täytyisi, mutta näistä en mistään hinnasta. 

IMG_0005_Fotor

1. POREfessional by Benefit. Jos mun pitäisi valita vain yksi tuote jota ilman en pystyisi elämään niin se olisi tämä meikinpohjustusvoide. Edes meikittöminä päivinä en poistu kotoa ilman tätä. Ennen mietin aina että miksi kaikki beauty gurut ihannoivat tätä, mutta ensimmäisellä kokeilukerralla jo ymmärsin. En nyt tiedä huokosten pienentämisestä, mutta ihosta tulee ihanan sileä ja voide peittää punoitusta ja pieniä virheitä. Ja pohjustusvoiteena se toimii kuin unelma ja meikki pysyy hyvänä koko päivän. 

IMG_0003_Fotor

2. Hoola Bronzer by Benefit. Aurinkopuuteri oli yksi ensimmäsistä meikeistä joita aloin käyttämään (tosin ihan sen käyttötarkoitusta vastaan). Olen siis kokeillut aika monia ja tätä kokeiltuani en ole käyttänytkään muita. Monissa aurinkopuutereissa on pientä shimmeriä ja täysin mattaa on yllättävän vaikea löytää. Hoola sopii kaikille ihon väreille ja näyttää upealta kaikilla - olen laittanut tätä melkein kaikille ystävilleni. Lisäksi väri on todella huomaamaton ja sitä saa sitten lisättyä ja vahvistettua makunsa mukaan.

IMG_0006_Fotor

3. Better Than False Lashes by Too Faced. Mulla on mun meikkilaatikossa varmaan kymmenen eri ripsiväriä. Käytän aina 3-4 ripsaria kerralla. Joillekkin tämä saattaa huutaa paakkuripsiä, mutta en itse ainakaan koe ripsieni olevan mitenkään paakkuiset. En ole löytänyt mitään ripsaria mikä olisi 100% täydellinen. Joten siksi käytän vähintään kolmea eri - yksi tuo pituutta, yksi volyymia ja yhdessä täytyy olla hyvä erotteleva harja. Jenkeissä kuitenkin tutustuin tähän BTFL-ripsariin, joka tuli kahden putelin setissä. Kultaisessa on ihan normaali ripsiväri ja sitä laitetaan ensimmäisessä ja viimeisessä vaiheessa. Valkoisessa on pienen pieniä kuituja, jotka lisätään ensimmäisen vaiheen jälkeen - tuoden luonnollisesti pituutta. Tämä on ehkä ainoa ripsiväri jota olen käyttänyt yksistään. Harvemmin kuitenkaan lisään kuituja, vaan käytän pelkästään ripsiväriä. Nyt loppuu jaarittelu - the product is bomb. 

IMG_0008_Fotor

4. Tri Brow Color Kit by Make Up Store. Älkää antako rähjäisen ulkokuoren hämätä, tämä on mun tried and true kulmakarvaystävä. Oon tehnyt tällä mun kulmakarvat yli kaksi vuotta, mikä tuskin on yllätys kun katsoo tuota tuotetta. Kansi on irronnut ja vaalein väri on rikkoutunut. Välillä käytin kyllä Anastasia Beverly Hillsin Brow Wiz-kynää ja Dip Brow-geeliä, mutta aina palaan tähän. Mun mielestä tällä saa vaan kaikista kivoimmat kulmat ja koska siinä on (tai ainakin oli) kolme eri sävyä, voi kulmien "jyrkkyyttä" vaihdella.
  IMG_0011_Fotor

5. EOS. Jenkeissä tuli vähän kerättyä näitä, kun siellä nämä olivat sen muutaman dollarin - kun taas täällä yli 10€. Mulla on aina ainakin yksi näistä laukussa ja toinen takin taskussa. Huulirasvana nämä eivät välttämättä ole kaikista parhaimpia, koska en ole itse ainakaan huomannut näiden auttavan kuivuneiden huulien kanssa merkittävästi. Mutta aina kun huulille haluaa sipaista lunnollisen kiillon, nämä ovat siihen täydellisiä. Lisäksi ne tuoksuvat ja maistuvat ihanille! Tiedän että niitä ei kuulu syödä, but boy if you could... Mun lemppari on tuo raidallinen, jonka tuoksuna on Vanilla Mint. Lisäksi niillä on tunnearvoa, kun kaikki tuli ostettua ihan eri tilanteissa Jenkeissä. Pinkin sain ensimmäisten aupair viikkojen aikana hostäidiltä. Punainen ostettiin New Yorkissa meidän hotellin viereisestä Rite Aidista porukoiden kanssa, kun mentiin hakemaan mättöä hotelliin. Sinisen ostin kesän alussa Targetista ja raidallisen sain saksalaiselta aupair kaveriltani joululahjaksi. 

Mitä kauneustuotteita teillä on jotka veisitte hautaan saakka? Vai olenko vain ainut joka kokee pieniä pakkomielteitä meikkejänsä kohtaan? Voisin joskus toiste tehdä samanlaisen top 5-listan hius- tai muista kauneustuotteista, jos haluatte. 

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! <3

6 kommenttia:

  1. Mistä tota porefessionalin meikinpohjustusvoidetta saa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sephorasta ainakin ostin omani! :) Ja netistä saa tilattua monesta eri paikasta!

      Poista
  2. Ois ollut kiva saada linkit tuotteisiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Laitoin linkit nyt jokaiseen, eli nyt tuotteen nimeä painamalla pääsee tuotteeseen :) Kiitos vinkistä!

      Poista
    2. Mulla on ehdottomasti BareMineralsin meikkivoide sellainen, josta en luopuisi! Se on aivan täydellinen meikkivoide mun iholle ja lisäks jättää kasvoille ihanan "hehkun". Mun iho on muutenkin niin nirso, että puskee helposti epäpuhtauksia, jos käytän jotain muuta meikkivoidetta. Oon samaa mieltä noista EOSin huulirasvoista, ei ehkä huulirasvamielessä parhaita, mutta ah sitä makua ja tuoksua! Käytän kans vähän kuin luonnollisen huulikiillon tapaan. Omani ostin vieläpä näillä Suomen törkyhinnoilla, kun se ylipuhui mut söpöydellään ja tuoksullaan.. :D

      Poista
    3. Itse en ole kokeillut noita BareMineralsin tuotteita, mutta sun kuvauksen jälkeen tahdon todellakin kokeilla varsinkin meikkivoidetta! Mikä meikkivoide se on jota käytät? :) Jep, so true!

      Poista