maanantai 22. helmikuuta 2016

My Minnesota Girl

Jenkki-Kaisa vietti siis lauantai-illan täällä mun hoivissa ja meillä oli ihan super hauskaa. Tutustuttiin Kaisan kanssa siis aupair training schoolilla New Yorkissa. Muutaman päivän koulun jälkeen tiet erkani, jolloin Kaisa jatkoi Minnesotaan ja mä Pittsburgiin. Nähtiin koko vuoden aikana vain kerran, kun Kaisa tuli mun viimeisinä aupair päivinä mun luo. Hän jäi vielä puoli vuotta pidemmäksi aikaa ja nyt pari viikkoa sitten palasi Suomeen. Mentiin siis nyt ihan täysin fiiliksen mukaan, kuten aina. Kun pääsin töistä kuudelta lauantaina, meillä ei vieläkään ollut harmainta aavistusta siitä mitä tehtäisiin. Meillä oli tasan kaksi vaihtoehtoa: mennä ulos tai ostaa kasa ruokaa ja vaan pysyä kotona. Noh, päädyttiin sitten jotenkin ostamaan kasa ruokaa ja silti menemään ulos. Siinä meidän kultainen keskitie. Kaupassakaan ei ihan oikein tiedetty mitä haluttiin syödä, joten otettiin vähän kaikkea naposteltavaa.

IMG_0698_Fotor

Kaisa oli juuri tullut Tallinnasta ja tuliaiseksi toi meille punkkua (sattumankaupalla juuri sitä samaa punkkua mitä Jenkeissä aina juotiin), sekä suklaata ja ihanan kynttilän. Mun blogista päätellen syön joka lauantai ihan sikana. Älkää huoliko, harvoin se jää vaan lauantaihin. Sunnuntai menee usein samalla kaavalla.

IMG_0699_Fotor
 

Ilta meni ihanasti meillä aloitellessa ja kuukasien kuulumisien vaihdossa. Ollaan molemmat niin kovia puhumaan, että hiljaista hetkeä ei ollut sekuntiakaan. Vaikka nähtiin Kaisan kanssa vain kerran Jenkeissä, meistä tuli silti tosi läheisiä. Puhuttiin skypessä useaan kertaan viikossa ja jaettiin toistemme kanssa ilot ja surut. Nopeasti huomattiin olevamme ihan samanlaisia ja ajatusmaailma oli kuin yhteinen. Kuinka hullua on, että pitää matkustaa toiselle puolelle maapalloa löytääkseen sieltä sielunsisaren?

  12421296_1229242977089389_1068659842_n_Fotor_Collage

Tuolla mun järkkärillä on tosi huono ottaa mitään kamukuvia tai selfieitä ylipäätään itse. Järkkärikuvat siis rajoittuvat ruokakuviin (basic) ja nää meidän yhteiskuvat on vähän huonolaatuisempia snäppikuvia. Asukuvatkin tuolta illalta jäi vähän, sillä meillä meni kauan aikaa laittautumiseen ja syömiseen, kun tajuttiin yhtäkkiä että meidän pitää juosta metrikselle jos halutaan keretä viimeiseen metroon. Mulla oli kuitenkin päällä neulemekko Nellyltä.

IMG_0702_Fotor

Aamulla halusin osoittautua hyväksi hostiksi ja tein meille amerikkalaisia pannareita tuttuun tapaan. Pitääkin joskus laittaa resepti tänne blogin puolelle, sillä etsin pitkään reseptiä joka muistuttaisi kaikista eniten oikeita jenkki-pannareita. Ja nyt luulen, että oon päässyt aika lähelle. Sunnuntai meillä meni syödessä ja Sinkkisten katsomisessa.

Tajusin muuten, että mulla on koulua taas ensi viikolla! Kuinka nopeasti aika menee, for real? Juurihan mä täällä fiilistelin niistä ekoista päivistä. Onneksi ne mun etätehtävät on jo hyvällä mallilla - molemmat melkein valmiita. Vähän vaatii vielä pientä hienostelua, mutta muuten alkaa olla jo ihan hyvät.

Mieletöntä tulevaa viikkoa kaikille ja palataan ensi kerralla! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti