lauantai 27. helmikuuta 2016

Out With The Gold In With The Silver

Täällä Helsingissä alkaa olla jo ihanan keväisen näköistä. Lunta ei keskustassa alkuviikosta ollut kuin Espalla ja sielläkin vähän. Mutta kehuin sitä ihan liian aikaisin, sillä eilen se lumi tulikin takaisin ja kunnolla. Tänään kuitenkin aurinko paistoi koko päivän lämpimästi ja ulkona tarkeni pelkällä tuulitakilla! Mutta takaisin alkuviikkoon, jolloin mentiin kuvaamaan keskustaan Jennyn kanssa.

IMG_0710_Fotor


Olin kahden vaiheilla toppa- ja nahkatakin välillä, mutta lopulta päädyin nahkatakkiin. Ja se on aina yhtä upea fiilis kun keväällä saa ensimmäisen kerran vetäistä nahkatakin päälle.

IMG_0719_Fotor

Takki: Vero Moda
Huivi: H&M
Paita: Nelly
Käsineet: Sauso
Housut: Dr. Denim
Kengät: Dinsko
Laukku: Reserved


IMG_0716_Fotor

Pakko kyllä tunnustaa, etten tiedä olisiko tämä takki ollut paras valinta jos oltaisiin vietetty ihan hirveän kauan aikaa pihalla. Välillä tuuli kuitenkin viileästi ja lopussa kerkesi tulemaan vähän viileä. Mulla oli tosin melko ohkainen paita alla, joten sekään ei ehkä ollut paras mahdollinen valinta. Mutta kun ruvettiin kiertelemään kaupoissa niin ei ainakaan tullut sitä paahtavaa kuumuutta, joka iskee aina toppatakilla. 

IMG_0720_Fotor

Käytiin Michael Korsin liikkeessä katsastamassa kevät uutuudet ja koko liikehän oli yhtä pastelliväriä. Olen jo hetken miettinyt korttikotelon hankkimista (koska sehän onkin hirveä investointi...) ja vilkaisin niitäkin sitten siellä MK:n liikkeessä. Niitäkin löytyi pastelliväreissä ja hopeana, mutta ihan korttikoteloon perus musta tai ruskea oli se mitä hain. Ne olivat kuitenkin kuulemma olleet loppu liikkeestä jo jonkun aikaa.

IMG_0727_Fotor

Sieltä sitten suunnattiin Zaraan, johon oli myös tullut vaikka mitä kevät ihanuuksia! Sieltä olisi lähtenyt vaikka mitä mukaan jos visa sen vain sallisi. Olen kuitenkin nyt kolme viikkoa etsinyt/odotellut Zaralta yhtä tiettyä laukkua. Se on keskikokoinen olkalaukku ja näin sen yhdellä työkaverillani kuukausi taakseppäin. Hän oli ostanut sen muutama vuosi sitten ja sanoi että niitä on kyllä Zaran nettisivuilla ja luulisi että ne tulisi taas keväällä myyntiin. Siitä lähtien olen käynyt viikottain katsastamassa tilanteen. Siitä laukusta on tullut mulle pakkomielle ja en tiedä mitä teen, jos sitä ei tulekaan myyntiin. 

IMG_0725_Fotor

Käytän yleensä aina poikkeuksetta kultaisia asusteita. Mulla on kasapäin kultaisia koruja ja vain muutama hopea. Tavallaan koen, että kultainen sopiikin mulle paremmin kuin hopea. Kaikissa mun laukuissa on kultaisia yksityiskohtia. Joten kun rakastuin noihin nilkkureihin Dinskossa - it was a game changer. Koroissa on "peili" sisäpuolella, joka tekee niistä luonnollisesti sopivat vain hopeiden asusteiden kanssa. Jenny lahjoitti mulle käsilaukun, joka siis kävisi nyt aina hopea-päivinä. God bless her. 

IMG_0729_Fotor

Mitäs kaikilla on lauantai suunnitelmina? Itse vietän tämän viikonlopun vain rennosti kotona. En muista koska olisin ollut viikonlopun vain yksin. Mulla on nykyään suunnitelmia viikkojen päähän ja ihan tyhjästä päivästä ei ole tietoakaan. Ja tuntuu että joka viikonloppu on vain ollut jotain niin pitkään kuin jaksan muistaa. Musta on tärkeää joskus vaan olla rauhassa ja levätä, että jaksaa sitten taas kaikessa vilskeessä. 

Ihanaa lauantai-iltaa kaikille ja palaillaan taas pian! <3

2 kommenttia:

  1. Jos saa esittää toiveita: VIDEOPOSTAUS! Rakastin sun aupparivuoden videopostauksia! Ja sun englanti on tosi kaunista niin sitäkin toki ois ihana kuulla lisää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai toiveet ovat aina tervetulleita ja haluttuja! Voi kun kiva kuulla, että tykkäsit niistä, sillä mä tykkäsin tosi paljon tehdä niitä! :) Nyt pitää siis ruveta pohdiskelemaan aiheita joista voisin semmoisen tehdä. Kiitos hirmuisesti ihanasta kommentista <3

      Poista