keskiviikko 10. helmikuuta 2016

Rainy Day Outfit

Nyt viime päivinä on ollut ihan hirveitä ilmoja. Taivaalta tulee joko lunta, räntää tai vettä. Tuntuu ettei valoisaa tule ollenkaan, sillä pilvet hämärtää ihan hirveästi. Tänään kuitenkin halusin kuvata asun, kun Jennylläkin oli aikaa toimia kuvaajana. No ulkona siitä ei olisi tullut mitään, kun sade ja hämäryys ei toimineet hyvänä kuvauskombona. Jotenpa siis tehtiin taas mun 23:n neliön yksiöstä kuvausstudio ja ei kun asukuvia ottamaan.

IMG_0616_Fotor


Neule: American Eagle Outfitters
Housut:  Dr. Denim
Kumisaappaat: MK
Huivi: H&M
Kello: Glitter

IMG_0626_Fotor
   

 Mä oon oikeasti hirveen huono muistamaan sateenvarjon mukaan ottamista. Mulla on se aina tossa oven luona ja voisin vannoa aina katsovani sitä ennen kuin menen ulos, mutta kun sade kastelee hiukset kiharalle ja meikit valuu naamalta, aina sitä vaan muistaa jättäneensä sen varjon juuri siihen ovenpieleen missä sen aina näkeekin. Ja tänään huomasin että on siitä tovi kun on tullut sitä viimeksi käytettyä, kun en meinannut saada sitä auki ja lopulta se rävähti mun naamalle. Ehkä ihan hyvä että kuvattiin vaan sisällä...

IMG_0631_Fotor
 
Michael Korsin kumisaappaat sain viime viime jouluna Jenkeissä mun hostperheeltä. En ollut ikinä aikaisemmin niinkään kumppari tyyppiä ja aluksi aristin niiden käyttöä. Mutta kun siitä alkukankeudesta pääsee, niin voi sitä riemua kun saa kävellä kaikista isoimmissa lammikoissakin hyvillä mielin ja sukat kuivana.

IMG_0632_Fotor
 
Mä olin oikeasti lähdössä keskustaan, joten sattui hyvin tämä kuvaus ajankohta. Kävin vähän päivittämässä mun hiuksia, kun punainen haalistuu niin nopeasti. Mun äiti on parturi-kampaaja ja on aina joka toinen viikko muutaman päivän keskustassa eräässä kampaamossa - samalla kun pitää Pohjanmaalla kotikampaamoa. Mutta tästä postausta myöhemmin, jossa näkyy myös kuinka hirveä haalea pehko mun tukka oli kun menin sinne.

IMG_0633_Fotor
 

Mulla on ollut nyt noin viikon vapaata töistä ja jotenkin aika on vaan hurahtanut taas silmissä. Tietenkin tuo koulun aloitus vei paljon aikaa ja energiaa, varsinkin ne sitä edeltävät päivät kun sitä omalla tavallaan jännitti. Nyt sitten vaan niitä etätehtäviä tekemään, sillä kuukausi vierähtää ihan silmänräpäyksessä. Koulusta puheenollen, tajusin että tarvitsen tulostimen niitä etätehtäviä varten. Jotenkin tähän asti olen aina pärjännyt sillä, että sillon harvoin kun on jotain tulostustarpeita on saanut ne hoidettua jollain kaverilla, mutta nyt päätin ryhdistäytyä ja hankkia oman. Tunsin itseni niin aikuiseksi (sillä koen sisäisesti olevani ikuisesti lapsi) kun vertailin tulostimia netissä ja sitten päädyin itselle sopivimpaan ja tänään hain sen, sekä onnessani laitoin sen valmiiksi. Kuinka paljon iloa voi yhdestä tulostimesta saada? Noh, mua ei ole vaikea saada iloiseksi - that's a given. 

Toivottavasti kaikilla on ollut mahtava alkuviikko! Ensi kertaan <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti