torstai 24. maaliskuuta 2016

Bye Pain In The Butt Red

Viikonloppuna vieraillessani kotona Kristiinankaupungissa, oli meillä äidin kanssa vihdoin aikaa värjätä mun hiukset ja sanoa hyvästit punaiselle. Äidillä on meidän talon yhteydessä oma kotikampaamo, jossa aina värjätään mun hiukset (viime kertaa lukuunottamatta).  Kuten jo aiemmin sanoin, mä rakastin mun punaista tukkaa. Musta se oli ihanan persoonallinen ja tosi nätti, mutta miinukset lopulta ylitti plussat. Mun tukka oli ihan eri värinen eri kohdista ja joka päivä sävy oli uusi. Loppu kuusta se oli aina ihan hirveän värinen, eikä kukaan ikinä oikein osannut kuvailla sitä väriä, mikä se oli. Lisäksi en voinut pitää mun valkoista suihkuverhoa, sillä punainen väri lähtee joka pesulla ja on oikea hirviö yrittää pestä pinnoilta. En myöskään voinut pitää pidennyksiä, jotka olin hankkinut punaisille hiuksille, koska mun tukka ei ikinä mätsännyt pidennyksien väriä. Halusin mustat hiukset, mutta äiti ei ihan hirveästi innostunut ideasta. Värjättiin myös mun pidennykset, jotka vihdoinkin pääsisivät käyttöön.

IMG_0115_Fotor
IMG_0119_Fotor
Miksi nämä ennen kuvat on aina maailman rumimpia hiuskuvia ja mun tukka näyttää ihan luolamiehen pehkolta?

IMG_0112_Fotor
IMG_0120_Fotor Samalla kun äiti teki taikojaan, mä katsoin Nicole Guerrieron vlogeja. Siinä vierähtää aika tosi nopeasti, varsinkin kun se värin vaikutusaika tuntuu musta aina ikuisuudelta, kun en malttaisi odottaa lopputulosta. 

IMG_0122_Fotor

 Lopputulos näkyy vähän hassussa peilikuvassa - mä todella tarvitsen oman privaattikuvaajan, joka olisi koko aika mun kanssa ja ottaisi musta aina kuvia kun tahdon. Koska mä oon ihan hirveän huono ottamaan itsestäni kuvia. Peilin kautta järkkärillä otetut kuvat näyttävät mun kohdalla hassuilta ja mun lyhyet dinosaurus kädet ei yletä tarpeeksi kauas ottamaan niitä normaalisti. Mun hiuksista kuitenkin tuli tosi tosi tummat, melkein mustat. Äiti sekoitti väriin tuhkasävyä, mikä peittoaa punaisen läpipuskemisen. Kaikki joilla on/on ollut punainen tukka, tietää tasan tarkkaan sen ylläpitämisen ja pois värjäämisen tuskan. Väri näyttää vähän joka valossa erilaiselta. Ihan tyvessä tietyn valon osuessa, punainen puskee vähän läpi, mutta ei todellakaan pahasti. Joissain valossa väri taittaa taas sinertävään. Itse olen enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen ja äiti ei petä ikinä. Loves it.

Palaillaan ensi kerralla ja mahtavia pääsiäispyhiä kaikille! <3 xo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti