perjantai 25. maaliskuuta 2016

Chain City Bag

Muistatteko kun puhuin aikaisemmin Zaran laukusta, jota metsästin ikuisuuden? Nyt voin lakata vihdoin etsimästä, sillä se laukku on mun! Ja se on ah-niin-ihana.

IMG_0124_Fotor IMG_0125_Fotor IMG_0132_Fotor

IMG_0134_Fotor


IMG_0138_Fotor

Olin käynyt varmaan kaikki Zaran liikkeet läpi säännöllisesti, enkä ikinä löytänyt kyseistä laukkua. Ja lopulta yksi mun Zarassa työskentelevä kaveri kertoi Itiksen liikkeessä olevan muutaman. En kuitenkaan kerennyt mennä katsomaan laukkua paikan päälle silloin, joten tilasin sen siis Zaran nettikaupasta joka aukesi Suomeen 16. päivä. Toimitus oli todella nopea ja oli täällä parissa päivässä. 

Laukku on siis Zaran Chain City Bag. Se on tosi tilava olkalaukku, mutta pienempi kuin käsilaukku. Aika selkeää, eikö? Laukku on jämäkkä ja pitää muotonsa hyvin ja keskellä on jakaja. Siinä on ketju hihna jota voi oitää joko yksin olkahihnana tai sitten kaksin kerroin "kahvoina". Laukku oli todella kaiken odotuksen arvoinen ja voisin vain hypristellä sitä koko aika. Jopa mun isän mielestä se on "hyvännäköinen laukku". 

Ensi kerralla kerronkin sitten mun uusista tatuoinneista! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti