perjantai 11. maaliskuuta 2016

Kitchen Wall Decor

Yksi mun kämpän seinistä on ollut hyvin tyhjä ja valehtelematta jokainen mun luona kävijä hetken hengailun jälkeen katsoo sitä ja kysyy "Mitäs sä meinaat tohon seinälle laittaa?". Aluksi ajattelin kahta hyllyä, mutta en ikinä saanut aikaiseksi yhtä pientä Ikea reissua. Sitten törmäsin desenio.fi sivustoon ja ihastuin sieltä löytyviin tauluihin. Tykkään tosi paljon kaikista muotitauluista ja muodin elementeistä sisustuksessa, joten sieltähän niitä sitten löytyi. 


pic1


 Siellä sivuilla oli siis hirmuisesti erilaisia kuvia ja valinnanvaraa tosiaan oli. Oli todella vaikea valita, koska olisin voinut ottaa kaiken sieltä. Sitten kun olin kuvan valinnut niin piti vielä valita koko ja kehykset... Aluksi meinasin ottaa valkoiset kehykset, mutta niitä ei ollut saatavilla haluamassani koossa. Olen kyllä tyytyväinen myös tuohon mustaan, sillä mielestäni se tuo kivaa kontrastia tauluihin. 
  pic2

Koska olen yksinasuva hienohelma, en omista vasaraa ja päätin laittaa taulut kiinni sisustusteipillä. Mä olen hyvin vahvasti kaikki-heti-mulle-nyt-tyyppiä, eli en voinut odottaa että olisin saanut jonkun avuksi laittamaan tauluja, vaan mun oli pakko laittaa ne itse sillä sekunnilla. Tietysti tuo kaikista isoin taulu sitten meni hieman vinoon ja nyt en saa sitä enää irti seinästä. Eli mielestäni ansaitsen aploodit hätäisyydelleni. 


pic3
   

Haluan vielä lopussa sanoa, että tämä postaus ei ole sponsoroitu ja maksoin tauluista ihan itse. Satun vain todella pitämään niistä ja mielestäni ansaitsevat maininnan täällä blogin puolella. Muutenkin tykkään jakailla täällä aina kaiken asuista sisustukseen. Tulen kyllä luultavasti tilaamaan tuolta vielä tulevaisuudessa lisäystä tauluperheeseeni, mutta nyt mennään näillä. Pidän tosi paljon lopputuloksesta, sillä teen yleensä kaiken "työn" keittiönpöydän ääressä ja nyt tämäkin osa pientä yksiötäni on inspiroiva ja motivoiva. 

Mulla on enää huomenna töitä ja sitten onkin yli viikon vapaata. Saa nähdä mitä kaikkea siihen keksinkään. Mahtavaa viikonloppua kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti