tiistai 15. maaliskuuta 2016

Pop Of Color Scarf

Mulla oli tänään oikea menopäivä - tiedättekö sen, kun kaikki meno sattuu yhdelle päivälle? Aamu alkoi tatuointiajalla Töölössä, siitä suuntasin Pauliinan kanssa lounaalle ja shoppailukierrokselle, jonka jälkeen nähtiin Jennyn kanssa ja käytiin räpsäisemässä muutamat kuvat, sekä käytiin syömässä ja shoppailemassa vähän lisää. Ja nyt tulin vasta hetki sitten kotiin. 

IMG_0033_Fotor

Tänään mulla oli kokomusta asu ja punainen huivi pop of colorina. Kokomusta asu on ollut mun go to-asu niin pitkää kun jaksan muistaa. Se on aina tyylikäs ja käy tilanteessa kuin tilanteessa. Mustaa mulla löytyy vaatekaapissa muutenkin eniten. Ja mustia vaatekkappaleita voisi ostaa aina vaan lisää. Huivi kuitenkin piristi asua mukavasti. Aluksi mietin, että sopisiko se punaisten hiuksien kanssa, mutta sitten huomasin kuinka haalistunut tämä mun pehkoni onkaan ja annoin vaan mennä. Eikä se mielestäni loppujenlopuksi näyttänyt pahalta ollenkaan.

IMG_0037_Fotor

 Huivi: Vila
Takki: Vero Moda
Paita: Nelly
Housut: Dr Denim
Käsineet: Mutka
Laukku: MK
 Aurinkolasit: Bik Bok

IMG_0020_Fotor
  
 Nahkatakkeja alkaa näkemään vain enemmän ja enemmän muun kevätpukeutumisen ohella. Tänääänkin oli niin ihanan aurinkoinen päivä ja sen näki ihmisistäkin. Kyllä näkyi paljon hymyileviä kasvoja. Niin se sää vaan vaikuttaa meidän kaikkien mielitilaan kummasti. Tässä kuvausvaiheessa aurinko ei tosin enää paistanut ja kyllä tuolla nahkatakilla oli vähän viileä, kun seisoi pitkään ulkona. Luulen että ilman tuulta olisi ollut ihan fine, mutta sen kanssa..hyrr. 
  IMG_0030_Fotor

IMG_0022_Fotor

Muuten mun vapaa viikko on lähtenyt hyvin käyntiin, aikalailla hengailu meniningillä. Mutta joo, tänään ottamistani tatuoinneista aijon postailla myöhemmin, sitten kun ne ovat parantuneet. Otin siis kaksi tatuointia yhdellä kertaa, koska mulla oli ihan selkeät suunnitelmat, joten en nähnyt syytä pitkittää niiden väliä. 

Tämä on nyt tälläinen lyhyt ja ytimekäs postaus, sillä mulla on tänään hyvin vähäsanainen (sekä väsynyt) olo. Ihanaa viikkoa kaikille ja palaillaan ensi kerralla! <3 xo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti