tiistai 22. maaliskuuta 2016

Snapshots From The Weekend

Mun viikonloppu on mennyt rentoillen mun lapsuudenkodissa maalla ja tekemättä mitään. On ollut ihanaa olla kotona ja tehdä taas asioita, mitä ei oikein Helsingissä voi. Oon nähnyt mun vanhoja koulukavereita, viettänyt aikaa perheen ja eläinten kanssa ja samalla tehnyt vähän kouluhommia. Täällä on myös ollut tosi keväinen keli, vaikkakin ei yhtä lämmin kuin Helsingissä. Oon kuitenkin nyt saanut nauttia olosta ja pääsiäisfiiliksestä, kun ensi viikonloppu meneekin sitten töissä. 


IMG_0044_Fotor


IMG_0085_Fotor
 
IMG_0089_Fotor


IMG_0048_Fotor
 
IMG_0102_Fotor

Niin perus "kotiasu". Kumpparit jalassa, ensimmäinen takki päälle mikä naulakossa tulee vastaan (ihan sama onko se mun vai ei) ja isän kumpparit jalkaan. So chic. 

IMG_0105_Fotor

Oli kyllä todella virkistävää vähän vaihtaa maisemaa ja vaan olla. Nyt sitten huomenna alkaa taas arki ja perus rutiinit. Ja pakko palata taas tiukalle ruokavalolle ja treeniohjelmalle, sillä nyt on pari viikkoa kyllä vähän lipsuttu. Kesä tulee jo kovaa vauhtia ja pian on jo biitsikelit. Tämä oli nyt vähän enemmän tälläinen fiilistely postaus, koska mun koko "loma" on ollut yhtä fiilistelyä ja tulevan pohdiskelua. 

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ja palaillaan ensi kerralla! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti