lauantai 2. huhtikuuta 2016

ATM: Thoughts About The Future

Mulla on ollut viime aikoina meneillään hirveä pohdinta tulevaisuudesta. Kaikki jotka mut tuntee, tietää että mä oon loputon unelmoija. Mietin aina mitä hulluimpia suunnitelmia tulevaisuudelle - usein ne on kyllä hyvin epärealistisia, sekä enemmän vain haavelilua. But a girl can dream, right?

IMG_0178_Fotor

Oon tällä hetkellä tuolla Helsinki Design Schoolissa opiskelemassa muotimarkkinointia, mutta mulla ei oikeastaan ole mitään hajua mitä haluan sen jälkeen. Tavallaan ostoissa työskentely kiinnostaisi, mutta samalla muotitoimittajan ura olisi myös todella houkutteleva.

IMG_0203_Fotor

Samalla kun olen miettinyt tulevaisuuden uravaihtoehtoja, musta tuntuu etten ole vielä valmis edes tekemään mitään suuria ura valintoja. Sen takia pidin au pair välivuodenkin, koska en vain ollut valmis vielä päättämään mitä haluan ja halusin päästä näkemään ja kokemaan, vielä kun kerkeää. Viimeaikoina mulla on ollut taas sellainen fiilis. Mä oon tosissani miettinyt jos lähtisin uudestaan au pairiksi, tällä kertaa ehkä Ranskaan tai Ausseihin. Toisaalta soitellaan tosi usein mun hostperheen kanssa ja puhuin just viimeksi eilen mun host lapsen kanssa facetimessa. Mulla on kyllä hirveä ikävä mun poikia, joten voisin hyvinkin nähdä palaavani saman perheen pariin.

IMG_0209_Fotor

Jos en päädykään lähtemään au pairiksi uudestaan, musta tuntuu että mä haluan silti lähteä ulkomaille. Edes hetkeksi. Todennäköisesti päädyn aina palaamaan Suomeen, mutta tällä hetkellä musta tuntuu että mun on vaan pakko päästä vielä näkemään ja kokemaan. 

IMG_0217_Fotor

Onko sitten naiivia vältellä vastuuta ja vakiintumista? Mä oon kuitenkin vasta 20, enkä koe että mun pitäisi tietää mitä tehdä tulevaisuudessa tai sitten kun "oon iso". Ja tuskin olen ainoa ajatuksieni kanssa. Mulla on kuitenkin vielä koko elämä edessä ja maailma on avoin.  

Siinä vähän mun omia pohdintoja, ihanaa lauantai-iltaa kaikille ja palaillaan ensi kerralla! <3 xo

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi sulla, piristää omaa päivää aina kun lukee sun postauksii.

    VastaaPoista