lauantai 16. huhtikuuta 2016

ATM: Weekend Ramble

Tämä viikonloppu menee ihan täysin pääsykokeisiin lukemisessa ja vaan kotona olemisessa. Tuntuu että olen taas hetken ollut koko aika menossa, joten on taas pikku hengähdyksen aika.  

P4160051_Fotor

Mä meen muuten syyskuussa mun perheen kanssa Roomaan! Ollaan vuokrattu sieltä keskustasta kämppä ja ollaan siellä viikko. En ole aikaisemmin ollut Italiassa, joten aika siistiä päästä sinne. Oon myös päättänyt että osaan italiaa kun mennään sinne ja oon opetellut yhden appin avulla nyt joka päivä 20 minuuttia. Te jotka osaatte puhua italiaa niin nostan kyllä hattua! Kieliopillisesti se on aika yksinkertainen ja sanatkaan eivät mitään ylitse vaikeaa ole, mutta se puhuminen... Mun kieli ei vaan taivu niin nopeasti eri äänteisiin! 

P4160058_Fotor

Mun treenaaminen on jäänyt kyllä aika paljon nyt kun on ollut niin paljon meneillään. Tiedän että "ei ole aikaa" on typerä tekosyy olla liikkumatta, mutta kun mun aivot ylikuormitetaan kaikella muulla, mä en vain kykene vielä päivän päätteeksi salille kun tiedän että sen ajan voisi käyttää lukemiseen - tai vaan sängyllä makaamiseen ja elämän miettimiseen. Either way, I'm busy. Yritän nyt kyllä ryhdistäytyä liikkumisen suhteen, aina jostain se tunti löytyy. Energian löytymisessä on se pula.

P4160059_Fotor

Oon kyllä nyt syönytkin niin huonosti, että ei ihme jos ei ole energiaa. Mulla epäillään allergiatestien perusteella olevan vehnärasitusanafylaksia. Jep, arvatkaa kuinka kauan mulla meni että osasin sanoa sen kokonaan. Ja lyhyesti selitettynä; en saa syödä vehnää ja sen jälkeen tehdä jotain missä syke nousee, koska siitä seuraa ihottumaa ja pahimmassa tapauksessa anafylaktinen shokki. Olen nyt vähän yli viikon ollut ilman mitään vehnätuotteita ja tuntuu etten ole saanut ruokavaliota ihan kohdilleen vielä. Pikku hiljaa, pikku hiljaa. 


P4160085_Fotor

Ihanaa kun mulla on vasta torstaina töitä ja saan nyt vaan rentoilla (ja lukea...) ihan rauhassa. Ehkä mun kannattaisi tällä kertaa aloittaa nuo muotimarkkinoinnin läksytkin hyvissä ajoin, kun tämän kerran tehtävät olikin jo sitten ihan eri tasoa. Niitä ei muutamassa päivässä pyöräytetäkkään. 

Mitä ihaninta viikonloppua kaikille ja palaillaan ensi kerralla! <3 xo

2 kommenttia: