maanantai 18. huhtikuuta 2016

One Iced Mocha, Please?

Käytiin tossa viikko takaperin koulun jälkeen Starbucksissa ja napsaisemassa muutamat kuvat, koska ilma oli mitä ihanin. Aina kun tilaan Starbucksista jäämokan, se vie mut heti takaisin Jenkkeihin. Toi oli mun go to-juoma koko vuoden ja varsinkin viime kesän. Käytiin melkein joka päivä (hello jenkki kilot) Starbucksissa, koska pelkästään siinä mun kotikulmilla siellä oli kolme kyseistä kahvilaa. Ja drive thrusta oli niin hyvä hakea kahvi matkaan, kun oli menossa johonkin. Ja siellähän tosiaan ajettiin joka puolelle. 

IMG_2672_Fotor
IMG_2675_Fotor

IMG_2695_Fotor

Takki: Vero Moda
Huivi: H&M
Mekko: Nelly
Neule: Bik Bok
Lasit: Charlotte Russe

IMG_2688_Fotor

Olin jo tuossa vaiheessa ottanut akryylit pois, mutta koska mun kynnet oli niin rumat, laitoin tekokynnet siksi viikonlopuksi. Ne lähtivätkin siinä kolmen päivän kuluttua, mutta olivat nätit niin kauan kun ne kesti. 

IMG_2682_Fotor


Meen nyt keskiviikkona mun kaverin kanssa päiväksi Tallinnaan ja oon aika innoissani. En ole sielläkään käynyt ikinä! Olen käynyt kuudessa eri maassa, mutta Viro ei ole yksi niistä. Toivottavasti ilma olisi hyvä niin saisi otettua siellä kaikkia kivoja kuvia ja istua jossain terassilla auringonpaisteessa. Ainoa asia mistä en ole innoissani on aikainen herätys, koska laiva lähtee puoli yhdeksältä. Mä jos kuka ei ole aamuihminen, joten luultavasti koomaan itseni terminaaliin ja meikkaan vasta laivassa, että saan nukuttua mahdollisimman myöhään. Olen kuin pieni lapsi unen kanssa - tarvitsen sitä tarpeeksi. 

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! <3 xo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti