maanantai 11. huhtikuuta 2016

Over The Knee Boots & A Pop Of Red

Heippa vaan ja pahoittelut hetken hiljaisuudesta! Mulla on ollut ihan käsittämätön stressi, enkä oikein tiedä edes mistä.Tiedättekö sen kun kaikki kasaantuu aina päällekkäin ja samaan aikaan on hirveästi meneillään? Mulla on nyt ollut sellaista - varsinkin viime viikolla. Päädyin ihan viimeisinä hakupäivinä hakemaan sittenkin kouluun ja toukokuussa käyn katsomassa Helsingin Yliopiston viestinnän pääsykokeet. Tuskin pääsen sinne nyt ekalla, mutta käynpähän kokeilemassa. Ramppasin viime viikolla allergiatesteissä ja labroissa ihan riittämiin. Ja sitten mulla oli ne opinto päivät. Ne vie aina ihan hirveästi energiaa, varsinkin juuri se viikko kun ne on. Viikko menee etätehtävistä stressaamiseen ja vanhojen matskujen kertaukseen. Hyvä opiskelija varmaan tekisi tätä pitkin kuukautta, mutta mä tykkään elää jännittävästi ja vähän holtittomasti. 


IMG_2761_Fotor

Iida  oli mun luona yötä viikonloppuna opintopäivien ajan ja eilen oli niin ihana ilma, että eihän me voitu olla menemättä ulos ottamaan vähän asukuvia. Mun asu on todella Zara ja Nelly painotteinen, enkä huomannutkaan sitä kuin vasta jälkeen päin. Oh well. 


IMG_2733_Fotor

Takki: Nelly
Toppi: Zara
Housut: Zara
Kengät: Nelly
Laukku: Zara
Kello: Glitter
Lasit: BikBok

IMG_2747_Fotor

   IMG_2791_Fotor


IMG_2785_Fotor


IMG_2780_Fotor


IMG_2766_Fotor

Rakastan värien yhdistelemistä ja viime opintopäivillä käytiinkin läpi värejä ja materiaaleja, mikä nosti mielenkiintoa niitä kohtaan huimasti. Varsinkin kun en niihin niin hirveästi ole aiemmin kiinnittänyt huomiota, mutta nyt katsoo kaikkea vähän uusin silmin. Mun mielestä asun kirkas oranssinpunainen ja maanläheinen oliivinvihreä luovat täydellisen blendin kevättä. 

Ensi kertaan kaikki ihanat! <3 xo

4 kommenttia:

  1. Ihanan raikas ja kevyt asu, mutta kuitenkin hillitty ja "aikuismainen". Sulla on silmää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo värit kyllä tuovat asuun juuri sitä raikkautta! Kiitos paljon! <3

      Poista
  2. That red colour looks great on you!

    http://www.carolinapinglo.com

    VastaaPoista