torstai 14. huhtikuuta 2016

Yay Or Nay: Aqua Eyes

Ajattelin perustaa tänne mun blogille uuden "sarjan" - yay or nay. Näissä postauksissa kokeilisin aina jotain sen hetken trendiä ja sit voitaisiin yhdessä pohtia sopiiko se mulle vai ei. Musta tälläisiet blogisarjat on aina hauskoja ja ne jotka mun au pair blogia seurasi tietää, että siellä mulla oli muutamia eri sarjoja meneillään. Esimerkiksi Story Time ja joka viikkoiset What's up-postaukset, joihin keräsin viikon kännykkäkuvia ja kerroin tapahtumista. 

Kevättä kohden somessa alkaa näkyä aina paljon meikkejä pop of colorilla ja beauty gurujen kanavat pursuaa räikeitä kevät/kesämeikkejä. Tänä keväänä on ollut paljon kuvia aqua eyeseista. Oon nähnyt tosi paljon erilaisia aqua eyes-meikki lookkeja, mutta jokaisessa on sama idea. Mä en itse ole mikään suuri fani värillisissä kajaaleissa tai luomiväreissä - tapaan pysyä aina nudeissa ja omalla safe zonella. Mutta niinhän sanotaan, että kauneus ja muoti on rajojen koettelemista. 

Päätinpä siis tarttua turkoosiin kajaaliin ja tehdä mun version aqua eyeseista. Mitä mieltä te olette?

ae2
ae3
ae
ae5

Tykkään kyllä itse lopputuloksesta, mutta en usko että kävelisin ovesta rosksista tai pyykkitupaa pidemmälle näillä meikeillä. Kyllä ne vaan tuntuu niin räikeiltä omaan silmään. Näin paljon kuvia missä turkoosia käytettiin paljon enemmän ja saatettiin käyttää montaa eri sinisen sävyä samassa. Ajattelin kuitenkin että jos (ja se on kyllä suuri jos) jossain käyttäisin tätä meikkiä, en haluaisi mennä ihan yli väreissä ja niiden käytössä. Olen kuitenkin sellainen arkajalka kaikessa uudessa ja oudossa. 

Tälläistä tällä kertaa, saa nähdä minkä trendin keksin ensi yay or nay-postaukseen. Ehdotuksia otetaan vastaan!

Ensi kertaan siis! <3 xo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti