sunnuntai 29. toukokuuta 2016

Black & Gold

Asupostauksesta onkin hetki ja mikäpä parempi tapa päästä takaisin taas säännölliseen postailuun, kuin kunnon ootd-postaus. Tänään oli vielä niin ihana ilma loppu päivästä, että pakkohan se oli pihalle mennä. Täällä on niin ihanan vihreää. Se on yksi asia miksi mä rakastan Suomea. Ei Pittsburgissa näin vihreää ollut. Losista puhumattakaan. Siellä oli niin kuivaa, että vihreää oli vain kemikaalinurtseilla. Suomen kesässä on muutenkin sitä jotain, mitä muualla ei ole. Se on ihan sellainen oma fiilis. Ja se on aivan ihana. 

Ihanasta vihreydestä huolimatta - itse olin vähän synkemmissä väreissä. Asu vastaakin mun sielun väriä. JK. 


l5

l4

Toppi: Nelly
Hame: Vero Moda
Kengät: Forever 21
Kello: Glitter
Pitkä kaulakoru: Nelly
Aurinkolasit: Charlotte Russe

v7


l6

l3

l

l2

l8

Maxihameen kanssa ei voi ikinä mennä vikaan ja se käy kyllä tosi monessa eri tilanteessa. Se on maailman mukavin töissä ja tuo myös siistin lookin oikein yhdisteltynä. Ja mustan ja kullan yhdistelmässä ei voi mennä vikaan ja se onkin mun ikuinen suosikki yhdistelmä. 

Mulla on ollut täydellisen maximekon metsästys käynnissä jo yli kuukauden. Sitä oikeaa ei vaan tunnu sattumaan kohdalle. Olen kokeillut lukemattomia erilaisia ja mulla alkaa pikku hiljaa mennä hermo. Kuinka vaikeaa voi olla ihmisen löytää miellyttävä maximekko? Toisaalta niinhän sanotaankin, että kun jotain etsimällä etsii - ei se satu sitten millään kohdalle. Joten ehkä mä tyydyn tähän mun maxihameeseen, kunnes löydän mieluisan mekon. Toivottavasti se käy pian - fingers crossed!

Olen kuvannut jo ensi postauksen videon, joten meikkivideon parissa palaillaan ensi kerralla! Sitä odotellessa, xo. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti