torstai 26. toukokuuta 2016

My Go To Makeup - Quick & Easy

Nyt on pääsykokeet ohi WOOP WOOP! 

On ollut ihan oudot fiilikset, kuten aina luku-urakan jälkeen ja kun on katsonut jonkun sarjan kaikki tuotantokaudet. Sehän on melkein sama asia. Tuntuu kuin elämällä ei olisi enää tarkoitusta ja vapaa-aika menee kotona palloillessa. Mulla on kuitenkin ollut hommaa, koska kuvasin ja muokkasin teille mun arkimeikin! Rupesin selailemaan mun instagram feediä ja huomasin tän olevan oikeasti suurimmassa osassa mun selfieitä. 

Olen miettinyt nyt muutenkin mun blogin tulevaisuutta ja meikkivideot (oikeastaan kaikki kauneuteen liittyvä) on aina kiinnostanut mua suuresti. Ajattelin siis antaa tälle  mahdollisuuden ja mun pikkusiskon innoittaman alan tekemään ihan kunnolla meikkivideoita yms muuta beauty juttuja. Tykkään niin paljon meikkaamisesta, taitojen kasvattamisesta, videoiden kuvaamisesta, teille höpöttämisestä, muokkaamisesta.. Ihan kaikesta mitä siihen prosessiin kuuluu. Toivottavasti pidätte idiksestä, kertokaa ihmeessä mielipiteitä! 

Muistakaa taas vaihtaa laaduksi HD! 






Ensi kertaan ihanat <3 xo

2 kommenttia: