maanantai 16. toukokuuta 2016

My Top 5 Spring Essentials

Kevät nyt on jo aika pitkällä ja meinasinkin nimetä tämän postauksen kevät/kesä lemppareiksi, mutta sitten tajusin että siitä tulisi piiiiiiitkä lista. Jokaisella on varmasti oma top-lista suosikeista ja välttämättömyyksistä sesongissa kuin sesongissa. Mä tunnistan omani siitä, että aina kun ilma alkaa lämmetä, aurinko porottaa ja puut ja nurtsi vihertää, kaivan nämä ensimmäisenä esiin.

P5160207_Fotor

1. Aurinkolasit. Mulla niitä löytyy joka lähtöön ja asuun sopien. Nämä multa kuitenkin löytyy laukusta kevään ensimmäisinä auringonpaisteilla, ihan sinne lumen tuloon saakka. Mulla on vain yhdet merkkilasit (toisiksi ylimmät kuvassa) ja ne on Marc by Marc Jacobsin ja sain ne mun host äidiltä Jenkeissä. Muuten mun lasit on ihan perus Bik Bokista yms. Mä en raaski edes sijoittaa rahojani kalliisiin laseihin, koska mä oon just se joka unohtaa laittaa ne takaisin koteloon ja laitan ne vain johonkin taskuun (tai laukun pohjalle kaiken muun krääsän alle), istun niiden päälle, unohdan ne johonkin tms. Lista on loputon.


P5160214_Fotor

2. Vaaleat rikkinäiset farkut. Olen käyttänyt mustia farkkuja vuosia ihan vaan siksi, että en tykännyt siitä miltä jalkani - varsinkin reidet - näyttävät muissa housuissa. Turns out, että kaikki on kiinni oikeista housuista. Meni aikaa, mutta löysin kuin löysinkin juuri mun pepulle ja reisille - jotka ovat ikuinen haaste vaatteessa kuin vaatteessa - imartelevat farkut viime keväänä Jenkeistä. Ne on American Eagle Outfittersin ja ovat maailman mukavimmat päällä. 

P5160215_Fotor

3. Hattu. Nämä tuovat aina tiettyä ilmettä asulle ja monesti tekevät asun kokonaiseksi. Niitä voi käyttää lisäksi melkeinpä minkä vaatteiden kanssa tahansa. Ei siis välttämättä juuri tuollaista hattua, mutta esimerkiksi lippistä tai bowler-hattua. Hatut ovat huonon hiuspäivän paras kaveri. Mun hattuni on Forever 21:stä.


P5160222_Fotor 4. Kesäkengät. Mä luokittelen kesäkengiksi kaikki sellaiset kengät, joissa näkyy ihoa. Oli se sitten varpaan kärjet tai sitten nilkka housujen ja kengän välissä. You name it. Ehdottomat lempparit on oikealla puolella olevat teräväkärkiset nudet balleriinat Forever 21:stä. Ne on niin kauniit ja varsinkin ruskettuneen ihon kanssa ihan täydelliset. Vasemmalla puolella ovat uusi lisäys kenkäperheeseeni - valkoiset Catmandoon kangaskengät Sokokselta. Ne ovat maailman mukavimmat jalassa ja menevät asun kuin asun kanssa. Viime viikolla taisinkin käyttää niitä töissä farkkujen, jumpsuitin, sekä maxihameen kanssa.


P5160223_Fotor

5. Pirteät huulipunat. Kesällä voi hullaantua meikin - varsinkin huulien - kanssa. Mun mielestä värikkäät huulet ovat ihana piristys ja tuovat ilmettä oikein yhdisteltynä asun kanssa. Huulipunat ovat muutenkin mulle yksi sellainen asia mitä ei voi vaan olla liikaa. 

Mitkä ovat teidän kevään/kesän must have jutut? Mun lista kyllä jatkuisi ja jatkuisi vaan, mutta kiteytettynä tässä ovat tärkeimmät. Teen sitten myömemmin ihan kunnon kesä editionin tästä. Vitsi kun olisi tälläisiä ilmoja koko kesän - se vasta olisi elämää. 

Mä palaankin tästä pääsykoekirjojen pariin, mitä parhainta viikkoa kaikille ja palaillaan ensi kerralla! <3 xo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti