torstai 2. kesäkuuta 2016

I Cut My Own Hair

Viime asupostauksen kuvista varmasti huomata saattaa, että hiukseni ovat vähän lyhentyneet. Ei tosin ole yllätys, että tämä pehkoni vaihtaa väriä ja mallia vähän väliä. Mä olen juuri sellainen kaikki heti mulle nyt-ihminen ja kun jotain haluan, pistän sanat teoiksi aika nopeasti. Joten kun äidillä ei ollut aikaa leikata mun hiuksia, ei odottaminen tullut kysymykseenkään, vaan leikkasin ne sitten itse. Sakset vaan käteen, pari napsausta ja roskis täyttyi hiuksista. Mullahan on ollut pidennykset jo jonkin aikaa, mutta omista hiuksista lähti nyt about viisi cm. Sehän on vain tukkaa ja sen saa kasvatettua takaisin - sekä mulla on monissa eri väreissä pidennyksiä tallella, jos tulisin katumapäälle. Mulla oli viime vuonna Jenkeissä mukana yhdet pidennykset, jotka siellä leikkasin myös itse ja värjäsin ombreksi. Nyt sitten halusin ne vielä lyhyemmäksi. Omien saksimisieni jäljiltä jälki ei ollut niin tasaista vielä, mutta Jenny sitten siisti latvat tasaiseksi. Eikä se mua haittaa jos ne eivät ole täydelliset ja parturijumalat itkevät verta. Se on vain hiusta.

P6010390_Fotor
Nämä sakset ovat vain lavaste - eivät olleet oikeassa leikkausprosessissa käytössä. 
P6010393_FotorP6010422_FotorP6010423_Fotor

Itse olen oikein tyytyväinen lopputulokseen. Ihanaa kun hiukset eivät jatkuvasti ole kiinni jossain ja kyllähän ne tuntuvat huimasti paksummilta. Ihanan kevyt kesätukka. Lisäksi olen nyt perehtynyt oikein todenteolla hiusten hoitamiseen ja niiden hyvinvointiin. Ennen en ole niin välittänyt ja sen on kyllä tästä hamppupehkosta huomannut. Nyt olen pyytänyt äitiä suosittelemaan kaikkia eri tuotteita hiuksilleni, jotta saataisiin nämä takaisin loistokuntoon. 

Sellasta hius-asiaa tällä kertaa, ensi kerralla taas videota! I know, mikä ihme postaus järjestys tämä on, että joka toinen on video ja joka toinen on normaali? Olen vaan nyt niin innoissani noista videoista, koska niitä on mun mielestä ihan mielettömän hauska tehdä. Ensi kertaan siis! <3 xo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti