maanantai 13. kesäkuuta 2016

I'd Like My Mornings To Go Like This

Tänään oli todella hyvä aamu. En ole mikään hirveä aamuihminen ja yleensä mun heräämiseen saattaa mennä muutamakin tunti. Tänään nousin kuitenkin pirteänä jo kahdeksalta pesemään pyykkejä. Kai tätä kaikkea vauhditti se, kun tiesin että pääsen näkemään rakasta au pair kaveriani vielä ennen töitä. Mun hyvät aamut muodostuvat kuitenkin melkeinpä aina näistä samoista asioista. Aamuisin musta on siis ihanaa...

P6135572_Fotor
...ihan ensimmäisenä hörppiä jääkylmää sitruunavettä

P6135573_Fotor
...joogata ja valmistautua uuteen päivään niin fyysisesti, kuin henkisestikin

P6135585_Fotor
...helliä Luigia ja antaa kunnon rapsutukset

P6135610_Fotor
...meikata rauhassa ilman kiireitä, musiikkia tai äänikirjaa kuunnellen

P6135599_Fotor

Kahvikuppi on usein suuri osa aamuani, mutta nyt kun olin suuntaamassa heti kahville kaverini kanssa, ajattelin jättää sen ottamatta. Tietenkään kaikki aamut eivät ole tälläisiä, joskus enemmän ja vähemmän rentoja. Mutta jos mun pitäisi valita lempivaiheita aamusta, tässä ne ovat hyvin tiivistettynä. Mitkä ovat teidän lempi aamurutiineja? 

Näillä rennoilla meiningeillä on hyvä aloittaa uusi viikko hyvin mielin. Ensi kertaan siis! xo

3 kommenttia:

  1. Tällä hetkellä olen itse aupparina, joten aamulla herätyskello soi 6:23, siinä kerkee just vetästä vaatteet päälle, harjata ja letittää hiukset, käydä vessassa, rasvata naaman ja heittää jopa ripsaria nassuun, ja 6:30 alkaa sitten jo työt. Viikonloppuisin saa sitten pitää ihania hitaita aamuja, herätä sillon kun huvittaa, hakea aamupalaa sänkyyn ja loikoilla. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muistan vielä elävästi nuo auppari aamut! Tosin mä en kyllä jaksanut edes harjata hiuksia vaan silmät sirissä raahauduin alas :D kuulostaa ihanalta kyllä! <3

      Poista
  2. Nice product!
    Good vibes, FOX
    check out my latest VLOG and my blog
    www.rochellefox.com.au

    VastaaPoista