keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Men's After Shave Balm As A Primer?

Mä tiedän mitä ajattelette. Mä oon saanut niin paljon oudoksuvia katseita, kaikilta jotka ovat nähneet tai keille olen kertonut käyttäväni Nivea Men After Shave Balmia meikinpohjustusvoiteena. Siis mitä? Miesten parranajon jälkeen käytettävää voidetta meikinpohjustusvoiteena? Luitte oikein.

P6085470_Fotor
Tähänkin tuotteeseen törmäsin YouTubessa, kun Jaclyn Hill puhui kuinka oli itse kuullut tuotteesta Nikkietutorialsin kanavalta. Oikein kunnon puskaradio, eikö? Rupesin googlailemaan ja tutkiskelemaan tuotetta enemmän, koska mua oikeasti kiinnostaa kaikki tälläiset beauty-/life-hackit. Puhumattakaan rahan säästöstä. Olen maksanut 50€ parhaimmillaan meikinpohjustusvoiteesta ja paljon isompi puteli after shave balmia on noin 8€. 

Netin ihmeellisestä maailmasta löysin todella paljon infoa kyseisestä tuotteesta. Parranajovoiteella ja meikinpohjustuvoiteella on todella paljon samoja aineksia, sekä molemmilla on tarkoituksena tehdä ihosta sileä. 


P6085467_Fotor


Miten? Purkki on lasinen tai hyvin kovaa materiaalia, eikä siitä oikein saanut puristettua tuotetta ulos. Voiteen pääraaka-aineena on kuitenkin vesi ja voide on hyvin juoksevaa, joten sen ulos saanti ei ole vaikeaa. Voidetta ei tosiaan tarvitse paljoa, koska se levittyy hyvin. Kun sen aluksi laittaa kasvoille, se tuntuu todella vetiseltä, mutta kun sitä alkaa hieroa ihoon - muuttuu se nopeasti melkeinpä tahmeaksi. Siitä tietää että voi alkaa lisäillä meikkivoidetta. 

Ja se tosiaan toimii! Mä olin aluksi todella skeptinen. Mutta kun meikki oli pysynyt kasvoissa täydellisesti koko 8 tuntisen työpäivän - mä olin aika myyty. Mä oon kokeillut L'Orealin, Lumenen, Benefitin, Smashboxin ja Kicksin pohjustusvoidetta - tämä päihitti kaikki muut paitsi Benefitin PoreFessional pohjustusvoiteen. Mutta Benefitin oma maksaa 30€ ja siinä on 22ml tuotetta. Nivean tuote maksaa 7,75€ ja sisältää 100ml. Puhukoon siis tuo pikku vertailu puolestaan. 

P6085465_Fotor

Ainoa miinus tuotteessa on miehinen tuoksu, mutta mitä muuta voi odottaa miesten tuotteelta? Tuoksu onneksi haihtuu nopeasti, kun alkaa lisäämään meikkiä sen päälle, mutta aina se tuntuu yhtä huvittavalta kun alkaa sitä levittämään kasvoihin. 

Oletteko itse kokeilleet tai edes kuulleet tästä käyttötarkoituksesta kyseiselle tuotteelle? Jos ette, niin suosittelen lämpimästi. Tämä postaus ei ole muuten sponsoroitu. Kunpa olisi ja Nivea lähettäisi kasapäin after shave balmeja tänne suuntaan. Just kidding (not really). 

Palaillaan ensi kerralla! <3 xo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti