keskiviikko 22. kesäkuuta 2016

Pink Nudes

Ihanaa kun kunnon kesäilmat ovat tulleet takaisin ja ei tarvitse kävellä kumppareissa ja sateenvarjon kanssa pihalla, samalla peläten että tuuli vie mukanaan. Oltiin eilen mun serkun kanssa kiertelemässä keskustassa vähän alennusmyyntejä, käytiin syömässä ja päivän päätteeksi mentiin leffaan. Oikea kunnon tyttöjen päivä. Käytiin katsomassa uusi norjalainen leffa Wave ja ajattelin, että tekisin oikein oman itsenäisen arvostelupostauksen siitä - koska kaikki tietää (tai jos ei vielä tiedä, niin on jo aika oppia) että mä oon suuri leffafriikki.

Eilisen asuna oli rento ja mukava perus legginssi/body-kombo ja bomber sidottuna vyötärölle, samalla peittäen takapuolen. En oikein tiedä miksi kutsuisin noita Zaran housuja, sillä ovat hyvin paljon legginssin omaiset, mutta samalla paljon peittävämmät. Niistä ei siis näy läpi ja takana on vähän kuin "taskut", mutta ei kuitenkaan. Who knows, olen käyttänyt niitä sekä ihan pelkästään housuina ja legginsseinä.  Kaikki tyylillään, eikö?

nude

nude1
Body: H&M
Housut: Zara
Bomber: Vila 
Laukku: Emily&Noah
Kengät: Calvin Klein
Aurinkolasit: Charlotte Russe


Collage_Fotor2
Collage_Fotor
nude2

Asun värimaailma meni mielestäni hyvin yksiin ja sopi vieläpä kuvauspaikan seinäänkin! 

Mitäs kaikki meinaa tehdä juhannuksena? Meikäläinen on töissä perjantaina ja sunnuntaina, eikä tuo niinkään haittaa. Juhannus ei vaan ikinä ole ollut mulle mitenkään niin suuri juttu ja festareille en ainakaan lähtisi. Tai no, jos olisi mökkimajoitus niin sitten, mutta teltassa tai autossa en kyllä enää nukkuisi. Se on jo nähty ja koettu, eikä toi eräelämä ole ihan mulle. Mutta viettäkää kaikki ihan super hauska juhannus ja juhlikaa munkin puolesta! Ja muistakaa olla varovaisia :)

Mieletöntä keskiviikkoa kaikille ja palaillaan ensi kerralla! <3 xo 


2 kommenttia:

  1. SO pretty! Hope you have a great day xx

    Blessings,
    Edye | Http://gracefulcoffee.wordpress.com

    VastaaPoista